HPP, OSVČ

Obchodní manažer

celá ČR

Koho hledáme a co vás čeká?

V ČESKÉ SPRÁVĚ STŘECH budujeme stabilní společnost specializující se na správu střech, defektoskopické kontroly a střešní havárie, a to se stabilní základnou stálých odběratelů na celém území celé ČR.

V týmu budete spolupracovat s technický specialistou, realizačním specialistou, obchodním ředitelem a zakladatelem. Kancelář a celý tým má zázemí Pardubicicíh a Třebíči, ale náš byznys se odehrává v celé ČR.

Na začátku vás čeká oslovování stávajících klientů. Abyste co nejdříve zvládli pojmout náše služby a rychle se zorientovali, budete mít k dispozici komplexní školení. Po adaptaci je pak práce zaměřená především na péči o stávající klienty a akvizici nových klientů.

Do týmu nám dobře zapadnete, pokud vás baví komunikace se zákazníky, akvizice nových zákazníků – nebojíte se zavolat na neznámé místo, dokážete rozpoznat obchodní příležitost a umíte aktivně nabídnout řešení. Velmi důležitá je cílevědomost a schopnost dosahovat vytyčených cílů – nespokojíte se s druhým místem.

Kvalita je u nás před kvantitou, jen tak můžeme být našim klientům dobrými obchodními partnery. Nečeká vás 15 schůzek denně, ale efektivní propojení obchodu a trochu poctivého zadávání informací do interního CRM systému. 


Co práce v obchodu v ČESKÉ SPRÁVĚ STŘECH obnáší?

  • Péče o svěřené portfolio zákazníků.
  • Budování dobrých a dlouhodobých vztahů s novými i stávajícími klienty.
  • Plnění nastavených obchodních plánů a dalších dílčích cílů.
  • Hledání a nabídka vhodných řešení individuálně pro každého klienta na míru dle jeho potřeb
  • Analýza trhu.
  • Akvizice nových odběratelů z leadu v CRM nebo prostřednictvím marketingových aktivit firmy.
  • Stimulace odběratelů k poptávání.
  • Reprezentování organizace na jednáních se stálými obchodními partnery, potenciálními zákazníky a dalšími subjekty.
  • Proaktivní návrhy na změny interních procesů.


Co vám nabízíme?

  • Máme fixní složku, pohyblivou složku mzdy a odměny – na reálně nastavených obchodních cílech. Máte tedy svou stabilní jistotu a za super výkon i odměny.
  • Důkladné zaškolení na pozici – nemusíte mít obavu, že bychom vás hned hodili do vody.
  • Pružná pracovní doba od pondělí do pátku.
  • Žádné call scripty, kterých se musíte za každou cenu držet.
  • Prostor pro vlastní iniciativu – nebojíte se ozvat, když je potřeba něco řešit naopak oceníme proaktivní přístup, nový nápad a chuť pouštět se do nových věcí
  • Skvělou příležitost nastartovat kariéru.
  • Týmovou spolupráci a pohodovou partu kolegů, kteří rádi poradí a po práci jdou spolu posedět.
  • Práci, která má smysl – neexistuje člověk, ketrý by ke svému životu nepotřeboval náš výrobek nebo službu.
  • 5 týdnů volna, 3 sick days, systém cafeterie, příspěvek na stravu, občerstvení na pracovišti a další výhody.
  • Automobil i k osobním účelům.

Jaký je váš profil?

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Výhodou je praxe v oblasti prodeje
  • Dobrá uživatelská znalost MS Office – Excel, Word
  • Proaktivní člověk s vynikajícími vyjednávacími, analytickými, komunikačními a organizačními schopnostmi
  • Ambiciózní osobnost zapálená pro oblast nákupu a s tahem na branku
  • Chuť na sobě pracovat, být „nejlepším“ v oboru a měnit věci k lepšímu
  • Schopnost umět se rychle rozhodovat a prosadit se
  • Přátelská osobnost s týmovým duchem, časová flexibilita
  • Vlastnit platný řidičský průkaz (sk. B) – běžný řidič

Máte-li obchodní myšlení, motivuje vás plnit obchodní plány a chcete se stát součástí našeho týmu, napiště e-mail nebo zavolejte, a rádi vás mezi námi přivítáme :)

Máte jiné představy?

Prohlédněte si ostatní volné pozice a vyberte si svou práci snů. Nebo nám rovnou pošlete svůj životopis. Podíváme se na něj a ozveme se.